Szeretettel köszöntelek a Off-Shore klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Off-Shore klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Off-Shore klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Off-Shore klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Off-Shore klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Off-Shore klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Off-Shore klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Off-Shore klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
With the New Year upon us, experts are rolling out their
predictions for what the food industry is set to look like in 2008. US
blog, Food Democracy, says the future is generally bright, with healthy
eating trends featuring heavily on their list. Pressure on companies to
un-muddy the waters of food labelling could see the removal of unknown
or unpronounceable preservatives, additives or colours from their
products. Fortified and functional foods are still on the scene, with
the next big craze touted as phytonutrients. Brain food, such as omega
3 and foods with digestive aids, such as fibre and probiotics, are
still making waves – as are superfoods like the acai berry and
pomegranate. However, 2008 could be the year of the naturally
nutrient-rich, with experts seeing a public backlash against
artificially-fortified foods, and customers opting for natural sources
of these health benefits. The child obesity epidemic has sparked a new
wave of healthy kids’ foods, with products containing more fruit and
organic ingredients and less sugar becoming more readily available.
Adults, however, seem to be opting for more artificial ways to control
weight gain – with products that claim ‘increased satiety’, keeping you
full for longer. Baby boomers have increased demand for ‘joint health’
foods, products that promise relief from joint pain, either arthritis-
or exercise-related. Beauty-related food products have also been
cropping up – for example, collagen-injected marshmallow to give you
fuller lips, skin-balancing water and even an upcoming beauty drink
from Coca-Cola and L’Oreal. Ethical and environmental concerns have led
to an increase in demand for fair trade foods and greater clarity on
food labels. Expect a wider range of eco-labels, touting everything
from low food miles to wild-caught and dolphin-safe products. The Star
Telegram adds their own prediction of a backlash against bottled water,
as consumers realise the devastating effects it has on the environment,
not to mention the wallet. Fancy salts may also go mainstream, with
low-sodium alternatives such as black, pink or purple salts from the
Himalayas or Peru set to be the next big thing.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!